Tehnologija:
Dodana vrednost z vodilno tehnologijo
Pranje gradbenih vozil – Vsak sistem za odstranjevanje mobiDickov je individualno prilagojen potrebam kupca. Zasnova pralne enote in recikliranje vode sta odvisni predvsem od vrste vozila (zunanje dimenzije, verige ali kolesa, obrisi vozila), števila vozil, ki jih je treba očistiti, in stopnje umazanije.
Za podjetja, ki morajo vsak dan čistiti gradbene stroje, je sistem za spiranje MobyDick vredna naložba, ki se lahko hitro izplača!
Razlike med sistemom za pranje koles in sistemom za spiranje za velikimi količinami vode
Sistemi za pranje koles običajno čistijo samo tiste dele vozila, ki so lahko izpostavljeni cestni umazaniji. Nasprotno je sistem za spiranje običajno namenjen umivanju celotnega vozila. Za to je potrebna ustrezna razporeditev curkov. Poleg tega mora sistem za pranje koles, zaradi splošno visokih delovnih frekvenc, čim hitreje oprati tovornjak, ne da bi se ustavil.
Da bi dosegli dober rezultat pranja, je pri težkih umazanijah pralna ploščad dolga več vrtljajev koles. Po drugi strani ima sistem za spiranje običajno na voljo dovolj časa za počasno gibanje naprej in nazaj. Zaradi tega je območje pranja običajno zasnovano precej krajše.
Ločevanje grobega in finega pranja!
Načelo obilice vode pri zmernem tlaku, ki se je izkazalo v grobem pranju, ima poleg hitrega in zelo učinkovitega čiščenja še eno veliko prednost. Nizek tlak zanesljivo odstrani velika umazanija, kot so zemlja, kamni, glina ali premogov prah, hkrati pa pusti olja in maščobe na mestu! To pomeni, da blato, ki vstopa v integriran sistem recikliranja, na splošno ni onesnaženo z ogljikovodiki in ga je mogoče odstraniti z nizkimi stroški.
Če je potrebno fino pranje motornega prostora, je treba takšna dela izvajati z visokim tlakom in / ali vročo vodo ločeno od sistema za spiranje. Pomembne prednosti ločevanja teh funkcij so občutno zmanjšana obdelava vode, nizki stroški odlaganja blata in nizek vpliv na okolje.