Program Master – 3 leta garancije – registracija

on
Categories: Nasveti in rešitve

Čestitamo! Ravnokar ste postali lastnik naprave Master. Z registracijo izdelka vam priznamo 3 leta omejene garancije!

Pogoji za pridobitev 3-letne omejene garancije!

1. MASTER jamči pravilno delovanje opreme od datuma nakupa, pod pogojem, da se izdelek pravilno uporablja v skladu z navodili za uporabo.

2. V primeru okvare izdelka priporočamo, da se obrnete na pooblaščeni servis. Seznam pooblaščenih servisev je tukaj: https://www.danthermgroup.com/en-gb/contact

3. Če želite pridobiti 3-letno omejeno garancijo, morate izdelek registrirati v roku 30 dni od nakupa na našem spletnem naslovu: https://www.danthermgroup.com/en-gb/master/warranty 

4. Priporočamo, da dokazilo o nakupu hranite za celotno garancijsko obdobje, 3 leta od datuma nakupa.

5. Prvo leto MASTER zagotavlja standardne garancijske pogoje.

6. V drugem in tretjem letu po nakupu imate pravico, da od pooblaščenega servisa brezplačno pridobite določene nadomestne dele. POPRAVILO MORA BITI IZVEDENO NA POOBLAŠČENEM SERVISU. Rezervni deli bodo BREZPLAČNI, zaračunajo se samo stroški dela. Preverite, kateri rezervni deli so za vaš izdelek pod 3-letno omejeno garancijo: https://www.danthermgroup.com/en-gb/master/warranty

7. Napravo boste morali na lastne stroške dostaviti pooblaščenem servisu. Poskrbite, da boste dostavili izdelek dobro zaščiten pred kakršnimi koli poškodbami v transportu.

8. Izdelki, poškodovani med transportom niso v skladu z garancijskimi postopki MASTER.

9. Čiščenje naprav in opreme opreme ni vključeno v garancijski servis. Čiščenje zaračuna vsako servisno mesto po svojem ceniku.

10. Ni zajeto v 3-letni omejeni garanciji:

• Mehanske poškodbe opreme, ki jih je povzročil uporabnik ali kakršne koli vmesne pošiljke opreme do servisnega mesta.

Poškodbe ali okvare:

• Neustrezno ali neprimerno skladiščenje,

• Pomanjkanje znanja ali škode, ki so posledica napake uporabnika in je s tem povzročil nepravilno delovanje neprave,

• Vis maior (električna škoda, požar, poplava, razlite tekočine, itd.),

• Neustrezna namestitev ali postavitev v nasprotju z navodili za uporabo,

• Uporaba neustreznih materialov za vzdrževanje,

• Popravila izvedena s strani uporabnika ali drugih nepooblaščenih oseb,

• Dodelave ali spremembe na konstrukciji,

• Prehodne napetosti, nepravilne napetosti, grmenje ali strele,

• Poškodbe vode.

Deli, ki so posledica normalne obrabe v delovanju naprave, kot na primer: šobe, filtri goriva, zračni filtri, žarnice, itd.

11. MASTER obvešča, da vsa popravila, ki jih opravi nepooblaščeni servis, odvzamejo našo garancijo. Če pooblaščeni servis ugotovi, da so bila na grelniku opravljena kakršna koli popravila, kupec

izgubi pravico do kakršne koli garancije MASTER.

12. Za izpolnitev garancijskih obveznosti lahko MASTER neposredno ali prek pooblaščenih servisnih točk zbira in obdeluje osebne podatke uporabnika, potrebne za izvajanje garancijskega servisa.

Kakršni koli dvome ali vprašanja v zvezi s 3-letno omejeno garancijo lahko usmerite na: info@sastrade.si