Tehnični podatki:
- Dolžina pralne ploščadi: 400 – 800 cm
- Širina povozne površine: 280 – 345 cm
- Maks. osna obremenitev: 15 ton
- Višina stranic proti pršenju vode: 136 cm
- Šobe (premera 7 mm): 130-260 kos
- Nosilci šob po stranici: 2
- Rezervoar za reciklažo vode: 50 – 100 m3
- Uporabni volumen vode: 35 – 70 m3
- Površina za usedanje mulja v rezervoarju: 25,5 – 51 m2
- Maks. zmogljivost črpalk: 2,5 – 10 m3/min
- Priključna moč naprave: 11,2 – 22,4 kW
- Nivo hrupa: <75 dB
Tehnologija:
Sistemi za pranje koles in podvozja so sestavljeni iz tehnologije pranja na eni strani in recikliranja vode na drugi strani. Bolj učinkovita je tehnologija pranja, več umazanije je treba ločiti iz vode med postopkom reciklaže. Tehnologija pranja in recikliranje vode sta zato tesno povezana. Le pravilno usklajevanje obeh področij vodi do rešitve problema, ki je glede na proračun in delovanje prilagojen zahtevam stranke.
Opravljeni testi z zelo različnimi pritiski vode in različnih šob, ter različnimi koti vpadanja vodnih curkov so dokazali, da velika količina vode pri nizkem tlaku vodi do najboljših rezultatov. Seveda je velika količina vode pod visokim tlakom še učinkovitejša ampak to bi porabo energije eksponentno povečalo z razmeroma malo dodane koristi.
Močan curek (premera najmanj 6 mm) pri nizkem tlaku (curek vode ne spremeni smeri, točka udarca pa je na pnevmatike in/ali podvozje) daje najboljši rezultat. Zgornji del vozila, vetrobransko steklo in še posebej vzvratna ogledala ostajajo suha. V nasprotju s tankim visokotlačnim curkom ne izgublja energije zaradi upora zraka in lahko kinetično energijo v celoti prenese do točke udarca. Za dosego tega rezultata se v sistemih MobyDick uporabljajo posebne potopne črpalke, ki jih je razvil FRUTIGER, kar ima velike prednosti med zimskim delovanjem.
Voda nima samo funkcije pranja koles, ampak tudi transport izprane umazanije, kamnov in zemlje iz povozne ploščadi v rezervoar za reciklažo vode. Velike količine vode so nujne za samodejno čiščenje povozne ploščadi. Naše robustne potopne črpalke ne postavljajo visokih zahtev glede kakovosti vode. Tudi rahlo motna voda zadostuje, da dosežemo želeni učinek čiščenja. Cilj je čista cesta in ne bleščeče vozilo!
Za dosego zadovoljive kakovosti vode uporabljamo inteligentne, kombinirane rezervoarje za recikliranje z obzidnimi stenami in prelivi. Po postopku pranja se voda v teh rezervoarjih obdela z usedanjem. Rezervoarje je mogoče prilagoditi posebnim potrebam kupca glede na razpoložljiv prostor in zahtevan način odvajanja usedlin.
Različne nadgradnje omogočajo še boljšo prilagodljivost in pogoje delovanja pralne ploščadi; cinkane stranice ploščadi, razširjena povozna ploščad, sistem vlaženja tovora (npr. pesek), dodatne šobe, sistem ogrevanja, pranje šasije vozila, varnostna ograja, spiranje izvoznega dela ploščadi, itd.